Lábtorna nőknek

A csinos megjelenés alapeleme a magas sarkú cipő, ám viselése gyakran okoz fájdalmat a lábfejben. A következő mini lábtornával a bemerevedett izmokat könnyedén ellazíthatja és megszüntetheti a fájdalmat és a görcsöket!

A gyakorlatokat először ülve végezzük, majd ha könnyedén és fájdalommentesen megy, állva is próbálkozhatunk. Mindegyiket kb. 20x ismételjük.

1.    Bekarmolunk a lábujjainkkal és lazítunk.
2.    Sarokra állunk és lazítunk.
3.    Külső talp élre állunk és lazítunk. (Figyeljünk, hogy térdeink ne nyíljanak szét.)

Fontos az Achilles-ín nyújtása is, melyet a torna végén végezzünk:
Harántterpeszbe állunk. A hátul lévő térdünket teljesen kinyújtjuk, a sarkunkat lenyomjuk a földre. Lassan behajlítjuk az elöl lévő térdünket, majd amikor érezzük a feszülést a hátul lévő vádlinkban, kitartjuk a helyzetet kb. 20-30 másodpercig. Háromszor megismételjük.

Esetleges komolyabb problémák, nem múló fájdalom esetén ortopéd szakorvosaink és szakképzett gyógytornászaink állnak rendelkezésére!

Időpontfoglalás